Як передати показники водоміра, якщо лінії колл-центру перевантажені, а Інтернет недоступний?

29 липня 2019

Шановні споживачі. Звертаємо вашу увагу на те, що з 25 до 30(31) числа колл-центр ОКВП “Дніпро — Кіровоград” приймає дзвінки з показниками лічильників.

Оскільки передати показники бажають споживачі з п’яти міст — Світловодська, Знам’янки, Олександрії, Кропивницького та селища Смоліне — не завжди зв’язатися з операторами можна швидко.

Аби кожен мав змогу додзвонитися, просимо у цей період лише передавати показники. З 7 числа наступного місяця вже можна буде дізнатися стан особового рахунку та проконсультуватися з інших питань.

Якщо лінія все ж перевантажена, передати показники можна трьома іншими способами:

  1. Через СМС на будь-який номер колл-центру. У повідомленні потрібно вказати місто, номер особового рахунку, прізвище та актуальні показники;
  2. Через особистий кабінет на сайті ОКВП “Дніпро — Кіровоград”;
  3. Через мобільний додаток ОКВП “Дніпро — Кіровоград”.

Аби обслуговування операторами колл-центру було максимально швидким, просимо споживачів з міст Світловодськ, Знам’янка, Олександрія та селища Смоліного при дзвінках спочатку повідомляти місто, з якого ви телефонуєте, та ваш особовий рахунок.

Ми цінуємо ваш час та дякуємо, що передаєте фактичні показники вчасно.