З метою підвищення ефективності повернення проблемної заборгованості ОКВП «Дніпро-Кіровоград» залучило до співпраці зовнішню колекторську компанію, яка надається послуги з повернення проблемної заборгованості. Колекторська компанія здійснюють стягнення проблемної заборгованості згідно з чинним законодавством України, стандартами, правилами і рекомендаціями щодо роботи колекторських компаній з боржниками. Співпраця підприємства з зовнішніми колекторськими компаніями регламентується чинним законодавством України, зокрема ст.1000-1010 Цивільного кодексу України та укладеним договором доручення.
Інформація про замовника:
Найменування: обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград».
Код ЄДРПОУ: 03346822.
Місцезнаходження: м. Кропивницький, вул.Соборна, 19А, 25009, тел. (0522) 33-21-93
Інформація про об’єкт, щодо якого передбачено отримання послуг:
заборгованість з фізичних осіб за договорами надання послуг централізованого водопостачання та водовідведення
Інформація про залучення колекторської компанії до врегулювання простроченої заборгованості:
Найменування: товариство з додатковою відповідальністю «Інтер-Ріск Україна»
Код ЄДРПОУ: 20120095.
Місцезнаходження: м. Київ, вул. Жамбила Жабаєва, 7, 04112,info@interrisk.com.ua, тел.+380442386900
Порядок взаємодії із споживачем послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)
Взаємодія підприємства та/або колекторською компанією із споживачем послуг, його близькими особами, представником, спадкоємцем або третіми особами, при врегулюванні простроченої заборгованості може здійснюватися виключно шляхом:
Під час взаємодії зі споживачем співробітникам підприємства, колекторським компаніям або новому кредитору заборонено:
Якщо при врегулюванні простроченої заборгованості представником підприємства чи колекторської компанії було допущено порушення встановлених законодавства, споживач або інші пов`язані особи можуть повідомити підприємство про такі випадки порушень через наступні відкриті канали комунікації:
Розгляд звернень осіб про порушення вимог щодо взаємодії із споживачами та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки) здійснюється в порядку передбаченому Законом України «Про звернення громадян».
Відступлення права вимоги за договором про надання послуг
Підприємство має право, прийняти рішення, про передачу права вимоги за договором про надання послуг новому кредитору.
Відступлення права вимоги за договором про надання послуг здійснюється відповідно до цивільного законодавства України
Після відступлення права вимоги всі платежі стосовно оплати заборгованості проводяться виключно новому кредитору.
Всю документацію по заборгованості споживача підприємство передає новому кредитору.
У разі відступлення права вимоги за договором надання послуг новому кредитору підприємство повідомляє про це споживача протягом 10 робочих днів з дати відступлення права вимоги у спосіб, визначений ст. 1082 Цивільного кодексу України, повідомляє про передачу новому кредитору персональних даних споживача, а також надає споживачу інформацію про нового кредитора (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, місцезнаходження, інформацію для здійснення зв’язку – номер телефону, адресу, адресу електронної пошти).
Після відступлення права вимоги за договором про надання послуг споживачу необхідно звернутися до нового кредитора, якому відбулося відступлення права вимоги.
Інформація про нового кредитора міститься в повідомленні про відступлення прав вимоги. Якщо з будь-яких причин споживач не отримав повідомлення про відступлення права вимоги за його договором, споживач має право звернутися до підприємства з метою отримання додаткової інформації щодо відступлення права вимоги за договоромнадання послуг.
Підприємство надає відповідь споживачу у термін, встановлений Законом України «Про звернення громадян».
Умови, за яких підприємство розпочинає діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, здійснити відступлення права вимоги за договором надання послуг новому кредитодавцю
Підприємство може розпочати діяльність з врегулювання простроченої заборгованості починаючи з першого дня виникнення прострочення виконання грошового зобов’язання споживача.
Відступлення права вимоги за договором про надання послуг новому кредитодавцю може бути здійснено починаючи з дев’яностого дня виникнення прострочення виконання грошового зобов’язання споживача.
Порядок і спосіб погашення простроченої заборгованості
Погашення простроченої заборгованості за договором надання послуг здійснюється в порядку визначеному умовами укладеного зі споживачем договору.
Способи погашення простроченої заборгованості:
Реквізити для оплати заборгованості та актуальну суму простроченої заборгованості споживачі послуг можуть дізнатись: