Перевірка стану особового рахунку

Оплата платіжною картою

Бланки платіжних квитанцій

Урядовий портал

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Кіровоградська обласна державна адміністрація

Кіровоградська обласна рада

ГАРЯЧА ЛІНІЯ Голови ОДА


Регулярные платежи



Кіровоградське ВКГ зробило обслуговування абонентів максимально швидким та комфортним

Кіровоградське водопровідно-каналізаційне господарство ОКВП «Дніпро – Кіровоград» ввело в дію систему електронної черги для максимальної зручності абонентів в абонвідділі, що знаходиться на вул. Івана Похитонова (колишня Радянська), 1-а в Кропивницькому.

В абонентному відділі працюють сім операторів. Щоранку адміністратор видає абонентам талони. Люди мають змогу присісти на лавочки та зачекати своєї черги, яка висвічується на інформаційному табло. Людина може взяти талон і не сидіти в абонвідділі, а прийти через годину чи через дві. Навіть якщо вона трохи спізнилася, то оператор поставить її в поточну чергу та людину обслужать якнайшвидше. Талони діють протягом дня і на інший день не переносяться. Іноді, якщо в абонента дві чи три книжки, час його обслуговування подовжується для уникнення зайвих незручностей для інших абонентів. Якщо людина бажає заключити чи перезаключити договір без перерахунку абонкнижки, то в черзі можна не чекати – вказану послугу можна отримати одразу біля стійки адміністратора.

Спеціальна комісія вивчила роботу абонентного відділу та встановила, що зранку черги – максимальні, а після обіду – мінімальні. Наприклад, в будній день минулого тижня протягом першої години роботи відділу обслужили 55 абонентів, до обіду – 195. До 14:30 видано 250 талонів. Людина, яка приходила о п’ятнадцятій годині, вже могла підійти до будь-якого оператора. До 17:00 відділ обслужив 295 абонентів.

Працює абонвідділ з 8 до 17 години, обідня перерва з 12 до 13 години, але в цей час залишаються працювати двоє з семи операторів, щоб люди не сиділи в очікуванні зайву годину. Після 13 години ці двоє операторів йдуть на обідню перерву і одну годину працюють п’ятеро співробітників.

Також в абонвідділі працює довідкова служба. Звертатися можна за номерами 24-44-75, 22-87-28 та 32-24-96. За номером 22-96-30 (водомірна майстерня) можна уточнити інформацію з приводу повірки лічильників водопостачання.

З метою підвищення якості та зручності обслуговування абонентів адміністрація КВКГ звертається до жителів Кропивницького з проханням відвідувати абонентний відділ у будь-який зручний час з 8 до 17 години з понеділка до суботи включно.